Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya!

torsdag 5 maj 2011

18 FUCKING ÅR!!

Igår var dagen med stort D, äntligen var det min tur att fylla 18. Som vi tjejer har väntat på den dagen. För många så blir det inte så stor skillnad när man fyller arton, egentligen inte för mig heller. Det jag har längtat efter är att kunna göra mina tjejkompisar sällskap på krogen. Jag vet att krogen är överskattat och det är inte heller av den anledningen jag har längtat efter det. Men när man har umgåtts med kompisar som är några år äldre och har kunnat gå på krogen foreveeer , så känns det liiite surt när man bara kan vara med på förfesten och sen gå hem. Så planerna för helgen kanske ni har listat ut? Fredagen kommmer mina tjejer komma hit, vi förar lite och sen blir det krogen här i stan. På Lördagen däremot blir det fira brorsan och sedan sthlm. Kommer bli så jävla grymt, inget ska kunna förstöra den här helgen!!!

/Melinda Lövgren Petrányi

1 kommentar: