Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya!

torsdag 24 mars 2011

Svävar på rosa moln

Är så otroligt glad just nu, har svävat på rosa moln de senaste tre dagarna. I tisdags hade jag och älskling sex månader och då överraskade han mig med att komma hit. Vi har ju inte kunnat träffas på en månad pga infektionsrisken nu när han har gjort behandlingen. Så det har varit underbart att få tillbringa dom senaste dagarna med honom, vi har inte gjort speciellt mycket bara varit hemma, men det har varit så skönt!

Men som vanligt finns det ju alltid något negativt, känner mig sjukt hängig igen. Skulle kunna somna på sturt om jag gick och la mig nu. Kommer döda mig själv om jag är på väg och bli sjuk igen. Har ju precis blivit frisk från att ha varit förkyld i tre veckor, skulle ju vara skrattretande om jag fick något annat nu. Pepparpeppar!

/Melinda Lövgren Petrányi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar