Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya!

söndag 20 mars 2011

Underbara helg!

Den här helgen har varit undrbar, fredagen tillbringades hos Denise som fyllde år och lördagen likaså. Skillnaden var bara att på lördagen visste hon inte att jag + tjejerna var där utan det var en överraskningsfest. Så glad över att allt flöt på och hon anade ingenting, som vi tjejern har kämpat i flera veckor. Vi spelade wii, snackade, drack och hade det allmänt trevligt. Idag är det söndag och det betyder att det är chillardag. Även idag har spenderats hos denise, men nu är jag hemma och "tar hand om mig själv" haha misstolka mig inte. Har gjort lite tjejsaker som rakat benen, målat naglarna och sen väntar kanske en ansiktsmask(?). Ska göra söndagen till min dag då jag bara tar det lungt, vilar upp mig och pysslar om mig själv.

Nu ska jag fortsätta, straxt BigBrother som jag ser fram emot!

/Melinda Lövgren Petrányi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar