Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya!

torsdag 17 mars 2011

Soft soft

Den här veckan kan vara en av dom skönaste veckorna jag har haft när det gäller att gå i skolan. Hade ställt in mig på det värsta idag när jag skulle till skolan eftersom det är dödar dagen i skolan, 8.00-16.00 och alla lektioner är två timmar. Började första lektionen som var samhälle, den gick förvånansvärt snabbt, efter det hade vi folkhälsokunskap. Skönt vi fick sluta en timme tidigare än vad vi egentligen skulle gjort, sedan fick vi reda på att resten av letkionerna på dagen var inställda. Kunde inte hänt något bättre, fick sluta klockan elva istället för fyra, hur skönt var inte det liksom.

Åkte till kusinen i Järna när jag ändå hade hela dagen framför mig. Där lockade vi mitt hår och sminkade mig och sen tog vi en massa kort. Älskar att göra sig iordning och sen ta en massa kort, jävligt kul om man spexar på korten också!
Näe nu ska jag gå och göra sängen sällskap, skönt med sovmorgon imorgon också. Vissa har ju turen att vara lediga imorgon ;)

/Melinda Lövgren Petrányi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar